bottom-left2 bottom-left1
bottom-right2 bottom-right1
top-left2 top-left1
bottom-right2 bottom-right1

DEMOYUİncele

Esin Hoca Eğitimlerini Ücretsiz Dene!

Esin Hoca Eğitimlerini izle, dokümanları incele ve demo eğitimlere eriş.

Demo EĞİTİMLER

Bir isteğiniz mi var? Bize yazın

SİZDENGelenler

.

Giriş Yapmak İçin Tıklayın

Görüş Bildirmek için giriş yapmanız gerekmekte.

Cemre Ezer

Canım Esin hocam iyi ki görüşlerimizi belirtebileceğimiz bir kısım oluşturmuşsunuz. Herkesin önünde size olan sevgimi ve teşekkürlerimi haykırabileceğim bir yer buldum. SPK gibi bir dersi sıkılmadan defalarca dinletebilen, hiç usanmadan defalarca anlatabilen, oturup ezber yapmadan ezberletebilen, bu dersi gerçekten sevdirebilen başka biri yoktur. İyi ki yollarımız kesişmiş, iyi ki sizi tanımışım, derslerinize verdiğiniz önemin dışında her birimize gösterdiğiniz özen ve samimiyet için ayrıca teşekkür ederim. Her zaman bir telefon kadar yakınımızda oldunuz. Yorgun argın girdiğim derslerinizin ardından enerjinizle sabaha kadar ders çalışabiliyordum. Sayenizde 8/8 yaptığım sınavın sonucunu kendimden emin bir şekilde bekliyorum. Hukuk da soru beklediğiniz yerlerden bütün sorular geldi ve SPK zaten sınavı yazıp bize not halinde vermişsiniz ne daha olsun :) Osman Hocam size de denetim ve meslek hukuku dersleri için ve bütün emekleriniz için çok teşekkür ederim. Bağımsız Denetçilik sınavında görüşmek üzere..

Emir Kökçam

Sevgili Esin Hoca komisyonda olsa bu kadar kolay sorular denk gelmezdi diye düşünüyorum. Anlattığı ve üzerine bastığı yerler birebir hepsi çıktı.SPK'nın bu kadar kolay olacağını hiç düşünmüyordum. Şiddetle tavsiye içerir..

ELİF KOÇALAN

SPK NIN KALBİ ESİN HOCAM SİZİ İYİ Kİ TANIMIŞIM. SPKDAN DELİ GİBİ KORKAN BEN SİZİ SAYENİZDE SPK YI SEVDİM VE İLK SINAVDA VERDİM. SİZİ İYİ Kİ TANIMIŞIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Büşra Çebiç

Tüm hocalar alanında başarılı ve çok ilgililer iyi ki yolum kesişti ve sizleri tanıdım. Tereddüt edenler etmeyin doğru adrestesiniz ????????

özlem sevinç bayar

Canım Esin hocam hayatımdaki iyikilerimdensiniz sizden arkadaş tavsiyesi üzerine ders aldım SPK hukuk dendi mi ilk akla gelen alanınızda ki en iyi hocasiniz.derslerinizi hayranlıkla dinledim dersleri akıcı ve akıl da kalıcı anlatıyorsunuz.spk için çok zor dediler ama sizinle benim için en kolay güzel dersti tek seferde verdim sayenizde sınavı kazandığıma seviniyorum ama sizi bir daha görememek beni üzüyor.platformunuz da tüm hocalar çok iyi.hersey için çok teşekkür ederim.mali müşavirim diyerek bizleri malı müşavir yaptınız.saglicakla kalin

dilek demirel

Esin hocayı bir kaç cümle ile anlatmak yanlış olur . Meslek Mensubu olmamda ki hikaye 'ye kısaca değinmek istiyorum ; Sayın Hocam Spk sınavı başlamıştı kalan son dersim olmasını düşünürsek stres, telaş, heyecan da var tabi hatta soruları okuduğum ilk anda hiç bir şey hatırlamadığımı sanmaya başladığım o an da birden sizin sesiniz kulaklarım da çınladı, sonra asla pes etmeyin deyişiniz aklıma geldi ; kendime elinden gelenin en iyisini yap dedim , Bu meşakkatli yolda sonunda hedefe ulaşmışsak , inaç, azim , sabır , sizin bize inanmanız , bizlere destek olmanız , bir hocadan çok daha fazla özverili olmanız, sabrınız, anlayışınız sayesindedir . Hayatımda iyiki varsınız dediklerim densiniz Saygılarımla , SMMM Dilek DEMİREL

MEHMET ALİ ARTİS

Selam Ben SMMM yeterlilik 2022/2 sınava girecem inşallah. Ben şuan Fuat Hocanın yeterlilik paketini aldım. Ama maalesef Turgay Hoca SPK dersinde hiçbir şey anlayamadım ve tabiki bizim arkadaşlar bir whatsapp grubu oluşturdu. Çoğu kişi Esin Hocadan bahsedince yani herkes benimle aynı kaderi paylaştığı için SPK için bende merak edip Esin Hocaya üye oldum çünkü grubun %70 i Esin Hocadan SPK yı alıyoruz değince . Eğer Allah göstermesin 8/8 yapamazsam :)) büyük ihtimalle Esin Hocanın online yi alacağım.

Başarılı Öğrenci
1500+
Canlı Ders
200Saat
Öğrenci Memnuniyeti
100%